Časté otázky
Bankovní účet pro platby zákazníků fúzující společnosti CERBEROS, s.r.o. je stále stejný, 35-5709240207/0100. Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy.
Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je vystaveno vždy do 1. pracovní den v měsíci, na které je vystaveno. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené. Platby nelze v tuto chvíli provádět přes platební bránu webu ČEZNET.
Od 1. září 2024 se CERBEROS oficiálně spojuje se společností ČEZNET, jedním z lídrů na českém internetovém trhu. CERBEROS jako firma a obchodní značka končí.
Internetová stránka www.cerberos.cz bude přesměrována na www.ceznet.cz. Telefonní číslo a email bude nadále funkční. IČO bude nové dle společnosti - ČEZNET.
Spojení s ČEZNET vám přinese následující výhody:
- Širší nabídku internetových tarifů a služeb
- Rychlejší a spolehlivější internetové připojení, které vám umožní plynule streamovat filmy, hrát online hry a procházet web bez čekání
- Sílu a stabilitu Skupiny ČEZ
- Nově možnost platit za internetové služby přes SAZKA terminály.
Ne, vaše smluvní podmínky a ceny služeb zůstávají stejné jako dosud. Nemusíte podepisovat žádné nové smlouvy ani akceptovat nové podmínky.
Pro stávající zákazníky CERBEROS se nic nemění. Stávající smlouvy, ceny, kontaktní informace a přístup k zákaznickému servisu a technické podpoře zůstávají beze změny.
Ne, změna nemá vliv na nastavení stávajících služeb, pokračujete v používání současných zařízení.
Ano, fúze do společnosti ČEZNET nám umožní nabídnout širší škálu služeb a produktů. Sledujte webové stránky a sociální sítě pro aktuální informace a nabídky.
O všech změnách a novinkách vás budeme pravidelně informovat prostřednictvím e-mailu, případně SMS, sociálních sítí a na našich webových stránkách.
Podrobné informace o tom, jak platit přes SAZKA terminály, budou včas k dispozici na našich webových stránkách a v zákaznické podpoře ČEZNET.
Pokud máte jakékoliv další otázky můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu, která vám ráda pomůže. Kontaktní informace zůstávají stejné.
Náš zejména optický internet je dostupný v konkrétních lokalitách, proto je nutné proto předem si jeho dostupnost ověřit. To uděláte snadno zde. Pokud si nevíte rady, rádi to s vámi probereme po telefonu.
Určitě nám zavolejte. Nejprve si však raději oveřte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. Už teď je to pro nás závazek.
Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy. Typicky však bývá termín kratší.
Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k ČEZNET:
V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 211 046 688 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.
K tomu budete potřebovat:
- OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaší smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
- Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
- Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od ČEZNET:
Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 800 840 850, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.
Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:
Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla určena elektronická adresa oku@ceznet.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.
Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.
Ano, na požádání Vám přidělíme jednu nebo více veřejných IP adres. Ceny služeb Veřejná IPv4 adresa a Veřejná IPv6 adresa se řídí aktuálním ceníkem.
Velmi nás mrzí, že vám náš internet nefunguje. Zavolejte nám nebo nás informujte prostřednictvím kontaktního formuláře. Obratem vám buď sdělíme, zda se jedná o závadu, na jejímž odstranění se pracuje nebo v opačném případě přistoupíme bezodkladně k analýze situace.
Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.
Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.
V případě úmrtí našeho zákazníka nás prosím informujte jakýmkoliv způsobem s tím, že nám doložíte úmrtní list. S vámi, jakožto pozůstalými se následně domluvíme na změně či ukončení Smlouvy. Upřímnou soustrast.
Blokujeme port 25
Z důvodů ochrany sítě a vzhledem k tomu, že mnoho uživatelů nevěnuje svému počítači (PC, NB) náležitou pozornost a při napadení či zavirování počítač začne typicky odesílat velké množství nevyžádaných e-mailů, tzv. spamů, přistoupili jsme k této ochraně = blokaci portu 25.
Omezení zapříčiní, že uživatelem použitá IP adresa se dostane na globální „černou listinu“, tzv. Blacklist a e-mailová služba se stane nefunkční. Pro vyžádání povolení portu 25 nás kontaktujte na zákaznické lince.
Pro správné měření je nutné vždy využít režimu tzv. certifikovaného měření, přičemž jediným přípustným způsobem měření je připojení vašeho uživatelského zařízení (PC, notebook) přímo ke koncovému zařízení (routeru, resp. modemu) nebo do koncového bodu sítě (pokud umožňuje přímé připojení uživatelského zařízení bez nutnosti konverze), a to kabelem (nikoli pomocí Wi-Fi), za dále definovaných podmínek. Rychlost internetu v konkrétním zařízení, např. připojení Wi-Fi může ovlivňovat řada faktorů, jakými jsou např. vzdálenost od Wi-Fi zařízení, překážky či stáří a schopnost konkrétního zařízení využít dostupnou rychlost.
Odpověď je jednoduchá. Velikost našich antén/vysílacího výkonu volíme tak, aby spoj i za hustého deště fungoval. Pokud je instalace provedena kvalitně s dodržením technologického postupu, je rychlost bezdrátového internetu na počasí a roční době takřka nezávislá.
Díky kvalitním Wi-Fi routerům si můžete připojit veškeré počítače, televize, mobily či další zařízení, které doma máte. Obecně platí, že technické limity dnešních routerů nijak neomezují provoz v běžné domácí síti. Záleží samozřejmě i na rychlosti internetu, kterou si objednáte. Rychlost ovlivňuje i stáří zařízení, které se k internetu připojuje.
Pro příjem a sledování televize vám stačí pouze připojení k internetu. Nepotřebujete tedy žádnou speciální anténu nebo satelitní parabolu. Televizi můžete sledovat na všech možných zařízeních – od chytré televize, televize s připojeným set-top-boxem, na tabletu, v mobilu nebo na počítači. Jednotlivé pořady si můžete pouštět zpětně nebo pozastavit sledování kdykoli potřebujete. K dispozici jsou rovněž aktuální informace o pořadech s televizním programem, máte možnost nahrávání na naše vzdálené úložiště a další chytré funkce. Sledovat naši internetovou televizi můžete nejen v ČR, ale i na celém území EU.
V naší nabídce najdete desítky českých i zahraničních kanálů všech žánrů. Od zpravodajství a filmů přes sport, dokumenty a hudbu až po dětské stanice i “speciální” kanály pro dospělé. Přehled naleznete zde: Seznam kanálů - ČEZNET TV
ČEZNET TV je aktuálně dostupná na zařízeních s Google TV, Android TV, Apple TV, LG TV, Samsung TV a Amazon Fire TV. Pokud máte set-top box s Androidem nebo Google TV, stačí nainstalovat aplikaci a připojit ho k vaší televizi. Sledovat můžete i na počítačích, tabletech a telefonech se systémem iOS nebo Android. Podrobnosti ke všem uvedeným značkám naleznete zde.
Vyzkoušeli jste opakovač signálu, ale pořád to není ono? Chcete mít lepší signál jak na zahradě, tak ve sklepě v poslední odlehlé komůrce vaší haciendy? Pak si s obyčejným opakovačem Wi-Fi signálu opravdu nevystačíte. Ke slovu přichází inteligentní systém pro šíření bezdrátového internetu s možností mnoha nastavení, jakým může být např. řízení a sledování provozu, nastavení omezení a limitů pro jednotlivá připojující se zařízení, apod. Při vyšším počtu zařízení si vás při procházení vaší domácností dokáží "předávat" a vy jste přitom stále na jedné Wi-Fi síti. Pak už budete mít signál opravdu v každém zákoutí domova. Tato zařízení si můžete pořídit i u nás, a to i na pronájem. Získáte tak doživotní záruku. Porouchané vždy vyměníme za nové. Více v sekci Služby a zařízení.
Umístění hlavního routeru je rozhodující. Pokud jej máte umístěný nevhodně, stačí jej přemístit ideálně do středu všeho internetového dění. Pokud nemáte nebo nechcete řešit tuto možnost, nabízí se vyzkoušet to nejjednodušší. Na poloviční vzdálenost mezi router a místo, kde chcete využívat Wi-Fi přidejte opakovač signálu Wi-Fi. Intenzitu pokrytí ve svém okruhu zvýší a s velkou pravděpodobností postačí. Nabídku opakovače TP-link naleznete na naší stránce v sekci Služby a zařízení.
Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.
Dostupnost pro Sledování TV
Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu či nějaké doplňkové Zařízení, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.
Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.
Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.
Pokud vám byla doručena upomínka a pokud nebylo Vyúčtování doposud uhrazeno, je vhodné zaplatit co nejdříve. Vyhnete se tak možnému omezení Služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení služby. Obnovení služeb vám může být účtováno dle ceníku. Pokud bylo Vyúčtování již dříve uhrazeno, kontaktujte raději naši zákaznickou linku nebo nám pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře údaje o provedené platbě, číslo smlouvy, variabilní symbol, jméno a příjmení a my už si platbu dohledáme.
Náš bankovní účet je 256827378/0300
Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy
Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je zasíláno vždy do 5 pracovních dnů od skončení fakturačního období, a to typicky e-mail. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené.
Vyúčtování je zasíláno na vaši emailovou adresu. V případě zasílání poštou je tato služba zpoplatněna dle platného ceníku.
Nesouhlasí vám zaslané Vyúčtování, nejste spokojeni s poskytovanou Službou nebo máte jinou připomínku? Prosím zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního či reklamačního formuláře. Vše naleznete na webu v sekci Podpora. Jsme připraveni vše řádně prověřit.
Podali jste reklamaci vyúčtování, služeb nebo zařízení, která nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti? Pokud s řešením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na následující instituce, které závěry reklamace nestranně posoudí:
V případě služeb elektronických komunikací
je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v dané oblasti příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle působnosti zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Více informací ohledně postupu, jak lze podat návrh na zahájení řízení před Českým telekomunikačním úřadem, včetně veškerých potřebných informací o tomto řízení, najdete na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu. V případě jiných sporů o peněžité plnění lze využít elektronické formuláře na https://www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129
V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb,
které nespadají pod služby elektronických komunikací, se mohou spotřebitelé obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Ostatní zákazníci se mohou se svými nároky obracet na obecné soudy České republiky.
Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie.
Pro více informací pokračujte zde.
Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zcela zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem/baterií. Stará nepotřebná elektrozařízení baterie nepatří do netříděného komunálního odpadu, naopak mají být předány prostřednictvím sběrných míst, tzv. míst zpětného odběru, ze kterých putují k opětovnému použití nebo k samotné recyklaci.
Spotřebitel musí být informován symboly níže, že příslušné elektrozařízení/baterie nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení/baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu.
Společnost ČEZNET s.r.o. je regulovanou osobou ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách), dále jen „DSA“.
ČEZNET s je dle DSA v roli poskytovatele služby „prostého přenosu“ ve smyslu čl. 4 DSA, není původcem přenosu, nevolí příjemce přenášených informací a nevolí a nemění obsah přenášených informací.
ČEZNET s.r.o. je současně poskytovatel služby „hostingu“ ve smyslu čl. 6 DSA u služeb Cloud a podobných služeb určených pro ukládání dat.
Jednotné kontaktní místo pro orgány členských států, Evropskou komisi a Evropský sbor pro digitální služby podle čl. 11 a čl. 12 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 (nařízení o digitálních službách), určené pro komunikaci (Český jazyk je úředním jazykem) týkající se služeb provozovaných společností ČEZNET s.r.o.:
Datová schránka: wbg599r
E-mail: dsa@ceznet.cz
Pro splnění povinností podle DSA zpřístupňuje společnost ČEZNET s.r.o. formulář pro podání oznámení nelegálního obsahu u služby hostingu ve smyslu čl. 16 DSA.
Oznámení musí:
- být vždy dostatečně věcně podložené,
- obsahovat vysvětlení důvodu, pro který oznamovatel tvrdí, že určitá informace uložená pomocí služby „hostingu“ od společnosti ČEZNET s.r.o. představuje nezákonný obsah, a to natolik konkrétně, aby bylo možné takový důvod ověřit, a to i u zákazníka ČEZNET s.r.o. využívajícího takovou službu,
- obsahovat přesné vymezení nezákonného obsahu tak, aby jej ČEZNET s.r.o. mohla identifikovat a vyhledat, zejména jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění těchto informací (například pomocí trvalé adresy URL), a to v závislosti na typu obsahu a konkrétním typu hostingové služby,
- obsahovat jméno osoby nebo název subjektu podávajícího oznámení a jejich e-mailovou adresu (s výjimkou nahlášení podezření z trestného činu dle čl. 3 až 7 DSA).