Optika Family
Tabulka rychlostí
Stahování Mb/s | Nahrávání Mb/s | |
---|---|---|
Inzerovaná | 300 | 55 |
Běžně dostupná | 210 | 39 |
Maximální | 330 | 61 |
Minimální | 90 | 17 |
Přejít k nám je jednoduché
Dospěli jste k rozhodnutí změnit poskytovatele? Vyberte si ČEZNET. Rádi vás přesvědčíme kvalitou naší sítě a vstřícnou péčí o vás jako zákazníka. Vaše rozhodnutí nás již nyní zavazuje poskytnout vám nejen příjemný zážitek při instalaci, ale i do budoucna, kdy budeme vašim dodavatelem skvělého internetu. V rámci uzavření nové smlouvy pro vás zařídíme i podání výpovědi u vašeho původního poskytovatele. ČEZNET, to je záruka kvalitní optické sítě a individuální zákaznické péče. Připojení k internetu nechte prostě na ČEZNETU.
Časté otázky k internetu
Náš zejména optický internet je dostupný v konkrétních lokalitách, proto je nutné proto předem si jeho dostupnost ověřit. To uděláte snadno zde. Pokud si nevíte rady, rádi to s vámi probereme po telefonu.
Určitě nám zavolejte. Nejprve si však raději oveřte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. Už teď je to pro nás závazek.
Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy. Typicky však bývá termín kratší.
Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k ČEZNET:
V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 211 046 688 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.
K tomu budete potřebovat:
- OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaší smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
- Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
- Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od ČEZNET:
Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 211 046 688, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.
Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:
Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla určena elektronická adresa oku@ceznet.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.